På senaste tiden


Hej!
Det har varit rätt fullt upp nu ett tag, mycket jobbig tung träning och tentaplugg parallellt.
Nu är i alla fall tentan skriven(det gjorde jag igår) och det är helg vilket betyder lite vila.

Just nu ser min träningsvecka ut såhär:
Judo 5 pass i veckan
Styrketräning 1 pass i veckan
Kondition 1 pass i veckan
Balans 1 pass i veckan


Det är ofta tight att få ihop allt, både att hinna från skolan till träningen samt att få tag i mat.
Just det där med maten är inte det enklaste när man är blind och inte kan hoppa av spårvagnen och köpa med sig någonting på vägen.
Detta resulterar ofta i att jag har med mig 2 matlådor, massor med frukt samt vattenflaska redan i skolan.
Där utöver ska träningsväskan med den galet otympliga judodräkten med så det blir en hel del att släpa runt på…

Här om dagen frågade faktiskt en taxichaufför mig om jag skulle ut på vandring, men det skulle jag inte =p

Men men, jag har det bra och någonting som är lite extra kul är att det nu är klart att jag kommer flytta hemifrån efter Paralympics. Jag har köpt en bostadsrätt som ligger ganska nära här. Det känns superkul men det kommer ju att bli en stor förändring och galet mycket dyrare än vad det är nu när jag bor hemma…

Kommentarer

  1. Tjo, flytta hemifrån, galet kul:)Grattis till det!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar