Juni


Hej!
Nu har det blivit sommar även om det inte blivit så väldigt mycket sol, men det känns ganska ok för mig eftersom min allergi är lite bättre när vädret är ”fult”.

Jag tränar på Sakura och GJK och det känns bra men hjälp vad jobbigt det är att springa ute! Vi har börjat med att ibland springa ute i början på träningen och det är inte min grej =)

Jag har tidigare brukat köra mer intervaller då det är mer likt hur våra matcher ser ut men nu har vår tränare visst kommit på att det är bra att springa långt också. Han har säkert rätt men det är jobbigt speciellt då jag har jobbig pollenallergi med astma… Men det går =)
Jag tycker också att det är lite svårt att springa ute då jag hela tiden känner mig lite nervös för att det ska komma någonting som en kant eller grop, dock springer jag tillsammans med seende, oftast Mikaela men lite nervöst är det allt =)

Jag har kommit igång med styrketräningen igen efter en liten paus och det känns ganska bra men jag har ont i kroppen =)

Kommentarer