Dags för Grand Prix i Kazakstan


 Idag åker vi iväg till Kazakstan där det är dags för höstens första internationella tävling vilket är en grand Prix. Det blir min första resa till Kazakstan vilket jag tycker ska bli superspännande! Det blir också kul att chansen att tävla igen och jag hoppas klart många bra matcher och som vanligt siktar jag medalj! Den här tävlingen blir också viktig för mig den ger världsrankingpoäng, om man vinner matcher vill säga =) Då jag i dagsläget ligger nummer 6 rankingen vill jag såklart ta mig uppåt ett steg eller två de fyra med högst ranking blir seeade # till VM senare i år. Jag vet igentligen inte mycket om hur många vi kommer vara i min viktklass eller vilka som kommer vara där. Jag har hört att brasilianskan i min viktklass kommer vilket jag tycker är bra men vilka de andra är får jag väll helt enkelt se när vi kommer dit. Vi som åker från Sverige är Jag + min träningspartner/ ledsagare Mikaela, Oscar med Rolando som ledsagare och vår förbundskapten Martin. Vill du följa mig lite mer än här bloggen kan jag tipsa om instagram där jag försöker uppdatera några gånger per vecka och under läger och tävlingar blir det mer än så. Du hittar enkelt till min instagram genom att klicka länken dit som finns här bloggen. Det går även såklart bra att söka mitt namn judonicolina då du är inloggad instagram.  



Kommentarer