Det känns i kroppen!


Hej alla!
Ja nu har det varit en hel del träning ett tag och Paralympics närmar sig men det är trots allt ett tag kvar.


Jag har ont lite här och där och blåmärken har jag nästan överallt!
Jag viste faktiskt inte att det gick att få blåmärken på tummen men det kan jag tala om att det går alldeles utmärkt det också! Om det är någon som funderar på hur i hela världen man kan lyckas få blåmärken på sådana ställen så kan jag tala om att det gäller att köra judo och helst utan att se någonting för då får du inte bara blåmärken från själva fighten utan även från väggarna runt omkring och av folk i omgivningen som man faktiskt inte fightas med just då men ser man inte är det lätt att man flyger in i de också =p

Igår hände något lite roligt på kvällsträningen, jag hade ingen att köra mot, då kom det fram en kille och frågade om jag ville köra mot honom och jag sa ”ja vist” för det är klart att man inte säger nej till någon.
Saken var bara den att jag ju inte viste hur stor han var, jag hörde att rösten kom uppifrån men det var först då jag tog tag i honom som jag förstod hur galet stor han var! =p
Han var lätt över 100 kg och säkert 2 m lång =)

Nicolina

Kommentarer

  1. Hej Nicolina, älskar din humor på din blogg!
    håller tummarna för dina träningar framöver och all lycka till dig..kämpa på mvh Kristiina Pekkola.

    SvaraRadera
  2. Så vem vann matchen? Du eller han?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar