Mindre än två veckor tills vi åker!


Nu är det mindre än två veckor kvar tills vi åker till London för Paralympics och tre veckor kvar tills jag ska tävla.

Det känns rätt bra och min form är riktigt bra just nu. Det handlar bara om att få ut den judon jag har i mig och att göra det jag kan, lyckas jag med det känns det som att det kan gå bra där i London.

Jag har fått bra hjälp med kosten av en kille som är galet duktig på sådant, han håller på med just viktreglering för olympiska kampsporter så det kan ju inte bli mer rätt även om det ju är Paralympics jag ska till =)
Min mentala ska jag träffa igen nu på måndag och ja det känns som att det mesta går rätt bra just nu och det är ju skönt.
Bild 1 där jag kastar och Mikaela är i luften. Bild 2 Mikaela kastar mig jag flyger fint.  Bild 3 är omslagsbilden till min blogg som numer är London rosa. Foto: Martin Nauclér.

Kommentarer

  1. Har nyss hittat din blogg. Kul! Skall följa den och judon i Paralympics med stort intresse.

    Lycka till!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar