Jag tränar inför USA i juli!


Hej!
Nu är sista tentan för terminen skriven, sista seminariet klart och det är äntligen sommar!
Att vara ledig från universitetet betyder att jag kan träna mer och det gör jag! Just nu handlar det mesta om judon och det blir ett till två pass om dagen förutom vilodagarna såklart.
Det är otroligt skönt att ha tid för judon och kunna känna att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag inte pluggar!

Min nästa stora tävling är i USA nu i juli och jag har lite lätt påbörjat min bantning men inte allt för extremt än så länge =)

Jag har fått träffa en ny idrottspsykolog som känns bra och vi kommer att träffas för andra gången nu i denna veckan

Förutom det så har vi det bra i gruppen på klubben. Vi är ett gäng tjejer som tränar riktigt mycket tillsammans vilket är roligt! Claudio är en riktigt duktig tränare och våra träningar ger mig mycket judomässigt även om det ibland känns som att jag inte riktigt får till det… Men nu börjar vissa saker som jag tränat på länge att släppa vilket känns väldigt bra!


Nicolina  

Kommentarer