EM nästa!
 
Imorgon bitti åker jag äntligen iväg till EM som det här året går i Ungern i Eger.
 
Jag har som vanligt förberett mig genom en hel massa träning tillsammans med alla härliga judomänniskor på Sakura judoklubb, Frölunda judoklubb samt andra klubbar här i Göteborg.
Det känns fantastiskt att jag har så mycket bra folk omkring mig.
 
Detta EM blir vi en mycket liten trupp från Sverige, det är bara jag som ska tävla och med mig kommer en träningskompis som heter Michelle som är med mig ut på synskadetävling för första gången samt såklart vår förbundskapten Martin.
 
Naturligtvis känns det lite pirrigt eftersom det snart är dags för en så stor tävling som jag laddat inför under lång tid och naturligtvis hoppas jag på att jag får till min judo så som jag vill och vet att jag kan! Skulle jag få till det kan det gå riktigt bra och det skulle naturligtvis vara görkul men alla vill ju vinna =)
Min tävlingsdag är på Onsdag den 4 dec.

Kommentarer