Öppna tyska Heidelberg 2014

Sedan jag skrev senast har jag klarat av kurser med tentor inom medicinska ämnen, Geriatrik, Kirurgi, Rehabiliteringsmedicin, Handkirurgi och Ortopedi Riktigt gott!

I förmiddags var jag på föreläsningar fram till kl 12,00 sedan raka vägen till Landvetter och vidare till Frankfurt till ett av Tysklands stora anläggningar Olympiastützpunkt Rhein-Neckar Heidelberg

Vi är nu framme i Heidelberg och i morgon lördag är det tävlingar sedan följer träningsläger på tre dagar. Invägningen är nu avklarad så nu blir det till att äntligen äta vilket jag ser fram emot.

Svenska handikappidrottsförbundet skrev om tävlingarna på hemsidan.
http://www.shif.se/Nyheter/Nyheterfranforbundet/TvasvenskortillGermanOpen/

Ny Fb sida är framtagen den heter:
sweden paralympic judo
gå gärna in o gilla sidan så får du veta hur det går för oss.
Bildbeskrivning1: På väg in från parkeringen Landvetter flygplats Helena går först och jag håller minn käpp mot hennes resväska för att hänga på efter henne Martin går bakom.
Bildbeskrivning 2 Helena Jag och Martin Poserar framför inchecknings datorerna. Alla har olika jackor på sig, vi ser inte så enhetliga ut som vi borde...

Kommentarer