Gott nytt år!


Nu är det nytt år igen, 2015.

Jag firade nyår tillsammans med några kompisar i London och vi hade helt fantastiska dagar!Tyvärr drog jag på mig en förkylning så det blev en jobbig kursstart i måndags.

Som tur är så drar min träning inte igång för fullt förrän på måndag så jag har i alla fall passat in rätt dagar att vara förkyld på
Just nu läser jag en kurs som heter Fysioterapi för barn, ungdom och äldre. Det är en väldigt rolig kurs och jag lär mig mycket.

2015 kommer att bli ett tufft år med många kvaltävlingar inför Paralympics 2016. Jag har inte riktigt förstått hur det ska funka med universitetet och judon kombinerat då det normalt är tufft att få det att funka men nu kommer att bli ännu värre. Men jag får hålla tummarna för att Göteborgs universitet blir ett elitidrottsuniversitet och att allt löser sig på bästa sätt.
Jag har förstått att många sammanfattar det gångna årets framgångar lite kort och det kanske också jag ska göra. Men var inte oroliga det blir inte allt för långt för det orkar ändå ingen läsa =)
1 En femteplats på VM i USA
2 Ett brons på SM för seende
3 Ett Guld Brasilien Grand Prix
4 Ett guld Öppna Tyska
5 Jag har blivit invald i IBSA judos styrelse som aktivrepresentant
6 Svensk synskadejudo växer på ett helt fantastiskt sätt
Skolan går bra och jag tar mina poäng

Kommentarer