Korea nästa!


Hejsan!

Jag har haft stressiga veckor sedan Tyskland och helt missat att uppdatera min blogg, men nu kommer äntligen en uppdatering om hur det gick på Öppna tyska samt lite om Korea som är nästa stora tävling.
Tyskland gick bra, jag lyckades ta ett guld efter tre vunna matcher mot Frankrike, Tyskland och USA. Det var inte de tuffaste tjejerna i min viktklass men om några år tror jag nog att både Franska och Tyska tjejerna kan bli riktigt bra, de är nämligen fortfarande juniorer.
Även om det inte var supertuffa matcher så kändes det bra för självförtroendet att ta medalj igen och dessutom ett guld. Det var nämligen lite för länge sedan det hände, men nu känns det ok igen =)
Efter tävlingen var det läger och det kändes bra. De bästa randoribytena fick jag mot Frankrike -63 kg och Storbiitaninn -70 kg. Det var bra för mig med ett läger där jag fick chans att köra mot lite annat folk än de där hemma.
Öppna tyska med efterföljande läger var en bra del i uppladdningen för IBSA World Games i Sydkorea där vi är nu 7maj-18 maj.
Länk till en film om IBSA World games
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=H7vPm_ss7z8

Kommentarer