Jag fick RF elitidrottsstipendium och klarar av mina kurser

 
 
Hej! 
Jag har haft en mycket stressig höst och på grund av det har jag inte hunnit skriva mycket här på bloggen. Nu har det dock lugnat ner sig lite och efter en del frågor om när jag ska skriva någonting mer här så tänkte jag att det nog är dags nu =) 
 
Jag kan ju börja med att berätta att jag fick RF och Svenska spels elitidrottsstipendium även i år. Det känns riktigt skönt då min ekonomi inte sett så bra ut under hösten. Det är på grund av att jag haft några små moment kvar på ett gäng olika kurser samt missade en tenta på grund av VM i Korea under våren. Allt det där har lätt till indragna studiemedel och det känns jätteskönt att nu få in lite pengar.  
Jag har nu klarat av en hel del poäng och jobbar hårt för att ta ännu fler innan jul. Det gör att jag för hoppningsvis kan få till baks mitt CSN och till våren hoppas jag slippa de här problemen. Det tar nämligen lite för mycket energi från både plugg och idrotten. 
 

Kommentarer