Nu är nästan allt perfekt

 
Hej!
Ja nu på senaste tiden har allt börjat flyta på lite bättre för mig.
Eftersom jag inte är inne på universitetet så har jag massor av tid som jag kan använda till judon, annan träning och vila. Det som jag brukar tycka är det jobbigaste med träningarna är att ta mig fram och tillbaks då det kräver en hel del planerande och energi för mig att resa. Detta har blivit mycket bättre då mina ledsagare oftast kommer hem till mig och så utgår vi därifrån. Då vi ska gymma har vi hittat ett annat gym än där vi tidigare tränade och det nya gymmet ligger alldeles i närheten av där jag bor. Då det gäller konditionsträningen så ses vi och avslutar precis utanför huset där jag bor. Det här gör det möjligt för mig att fokusera mer på själva träningen och jag hinner vila ännu mer mellan passen. Det känns riktigt bra att det funkar så bra nu och de ända resorna som jag har kvar är till judoträningarna. Det är förstås segt att det är så långt dit men det funkar ändå ok när de andra tärningarna är så nära hemma. Fast det är klart att det underlättar när jag får skjuts till judon då restiden blir extremt mycket kortare och tar så mycket mindre energi jämfört mot om jag ska ta vagnen eller färdtjänst. Bildbeskrivning: Albin och jag på väg ut på en tidig morgonrunda. Jag har rosa tröja o svarta byxor Albin Ackerot i en grön kortärmad tröja o tränings shorts. Mellan oss håller vi i ett rött tygband för ledsagningl
 

 

Kommentarer