GP i England




I går kom jag hem från England där vi var på GP tävling samt efterföljande läger. Jag tog ett silver men var inte nöjd med mina matcher. Blev kastad lite onödigt snabbt av Korea men på efterföljande träningslägret gick det bättre. Vi var riktigt många på lägret och antalet tjejer var större än vanligt så det var naturligtvis kul. Jag fick mycket bra träning på lägret och det känns som att jag är på rätt väg i min uppladdning mot Rio. På träningslägret fick jag även möjlighet att genomföra Enkätstudien till min kandidatuppsats om skador inom synskadejudon. Det var kul att så många ville delta och jag hoppas få fram ett intressant resultat. Nästa resa blir till Stockholm på måndag där jag och Evelina ska få vara med på seendelandslagslägret på Bosön.



Kort från svettig träning


Kort på mig och de 3 ryska tjejerna med medaljer



Kort på mig och Kristina på bollarna


Gruppkort från träningslägret

Kort på mig och Mikaela och 2 ryska killar

Kommentarer