Hemma efter os och paralympics läger i England

I onsdags kväll, riktigt sent kanske man till och med kan säga natten till torsdag då var vi hemma i Göteborg igen efter en fantastisk vecka i England.  I England deltog vi på UK förberedande träningsläger för OS och Paralympics. Det var grymt bra träning och jag fick ut riktigt mycket av det. Det kommer bli ett till två ytterligare läger i England inför Rio och jag är så otroligt glad att jag är välkommen dit och att alla är så fruktansvärt snälla och hjälpsamma! Nu närmast väntar fortsatt hård träning i några veckor innan det lugnar ner sig lite.
Helgen som gått har jag bara återhämtat mig och tagit det väldigt lugnt något jag verkligen behövde. Nu är det måndag och efter ett styrkepass i morse var det träning på Sakura Judo.
 Bild 1, digital klocka som räknar ner dagarna inför Paralympics, 53 dagar kvar var det då bilden togs.
 Bild 2 Gymbild jag med skivstång upp på tå.
Bild 3 Evelina o jag äter glass i värmen 

Kommentarer