Sista förberedelserna inför resan till Brasilien

Förra veckan var jag på det sista träningslägret inför Rio och även denna gång var det i England. 
Det blev en fantastiskt bra vecka med mycket randori med många duktiga tjejer och de flesta var i min viktklass. Vi trodde då att vi var 5 paralympier på lägret, fyra Brittiska killar och jag, men sedan vi åkte hem i Lördags blev ytterligare en från UK uttagen på grund av att Ryssland inte får delta.  
Sjukt trist för Ryssland men fantastiskt kul för Storbritannien som äntligen fick med sin första tjej i judo till ett Paralympics.  Grattis Natalie!!!
  
Det känns ändå bra att jag hinner vara hemma lite mer än en vecka innan vi åker, jag har hunnit med att få lite massage, träffat min idrottspsykolog, firat min 25-års dag (på judon), träffat SVT, tvättat  och packat det mesta Nu återstår några träningar, lite prat med min Tränare Claudio, en massage, några intervjuer och några till videoanalyser av motståndare och sedan är det dags! 
Det ska bli kul i Rio och jag hoppas verkligen att jag får till det och gör det jag vet att jag kan göra alltså vinna många matcher =) Helst alla =)  
Jag är så glad över allt stöd jag känner från alla här hemma! Många har hört av sig och önskat lycka till både på facebook, SMS och brev. Tack till alla som följer mig och hoppas, håller tummarna och ber! Det känns fantastiskt att ha ett sånt stöd! 

Kommentarer