Snart dags för världscup i Turkiet

På torsdag åker vi äntligen iväg till Turkiet för världscuptävling och efterföljande träningsläger. Det kommer förmodligen bli en stor tävling med bra motstånd då den ger världsrankingpoäng och är den första rankingtävlingen för året. Det var nu ett tag sedan Öppna tyska, som var senaste gången jag tävlade och en hel del har hänt sedan dess så det ska bli kul att äntligen få tävla igen!
Sedan Tyskland har jag faktiskt bytt klubb så nu kör jag på Göteborgs judoklubb vilket förutom den betydligt kortare resvägen även verkar bli bra för min fortsatta judoutveckling. Det är betydligt mycket mer fokus på randori(matchträning) och matchliknande situationer vilket innebär att all den där tiden vi på vår förra klubb lagt ner på att bygga upp tekniker nu kommer till bra nytta. Jag har även fått en ny sponsor som är Nordic Wellness. Detta tycker jag verkligen är hur roligt som helst! Vi har inte fullt ut bestämt hur vårt samarbete kommer att se ut men vi har i alla fall börjat lite lätt och allt ser riktigt lovande ut!  Är det ytterligare något företag där ute som är intresserad av att stötta mig i min satsning mot Tokyo 2020 är ni såklart jättevälkomna att höra av er till mig! Jag har fortfarande en ledig sponsorplats på mina tävlingsdräkter. Jag kommer att försöka uppdatera bloggen efter tävlingen men vill någon följa mig mer än så får ni gärna följa mig på Instagram. Länken dit finns här på bloggen

Kommentarer